1. Hoe moet ik een bestelling retour sturen en zijn hier kosten aan verbonden?
  2. Er mist iets uit mijn bestelling, wat nu?
  3. Ik heb een verkeerde artikel ontvangen, wat nu?
  4. Wat zijn de garantie voorwaarden?
  5. Wat is het garantie termijn?
  6. Hoe kan ik een klacht melden?
  7. Hoe wordt mijn pakket verzonden?
  8. Wat zijn de verzendkosten?
  9. Wat is jullie retouradres?
  10. Kan ik mijn bestelling volgen?
  11. Wat zijn de retourvoorwaarden?
  12. Ik heb geen retourformulier, wat nu?
  13. Kan mijn bestelling ingepakt worden?
  14. Kan ik een artikel bestellen dat niet online staat?
  15. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Hoe moet ik een bestelling retour sturen en zijn hier kosten aan verbonden?

 Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets terug moet naar onze winkel. Geen probleem! Je kunt het artikel in een doos naar keuze (of gewoon de doos waar het artikel in gestuurd werd) naar ons opsturen. Ons adres vind je op het blad dat we bij de bestelling meestuurden. Het adres kun je ook bij "contact" vinden. Vergeet ook niet het bijgevoegde retourblad ingevuld in de doos te stoppen. Het artikel dat je opstuurt moet wel in de opgeopende, originele verpakking zitten. Met het adres op de doos geplakt kun je naar een postkantoor van jouw voorkeur gaan en het product opsturen. De verzendkosten voor een retour zijn voor je eigen rekening. Bij postNL bijvoorbeeld zal het in de meeste gevallen €6.50 kosten. Je ontvangt  een bevestiging van retour.

Er mist iets uit mijn bestelling, wat nu?

 Wanneer wij hebben vergeten een artikel op te sturen vinden we dat heel vervelend! Het beste kun je meteen contact met ons opnemen via een van de contactmogelijkheden (zie: "contact"). Hou hierbij je bestelgegevens gereed, evenals de pakbon; hier kunnen we eventueel naar vragen. Onze eigen fouten zullen we altijd snel herstellen en je krijgt de missende artikelen zo snel mogelijk, kostenloos, opgestuurd. Wanneer er iets buiten onze macht om niet geleverd kan worden geven we dit op tijd aan. 
Foutjes worden helaas ook bij fabrikanten gemaakt. Er kan bijvoorbeeld een onderdeel van je product missen.Gelukkig kunnen we dit altijd oplossen. Het beste kun je meteen contact met ons opnemen zodat wij het voor je kunnen regelen of je kunnen vertellen wat je het beste kunt doen. In sommige gevallen zullen we je het missende onderdeel opsturen. Soms zullen we je ook vragen zelf contact op te nemen met een fabrikant. In elk geval vinden we altijd een passende, kostenloze oplossing!

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?

 Dat is een vervelende verrassing! We kunnen dit makkelijk voor je oplossen. We vragen je om contact met ons op te nemen (zie "contact") en je bestelgegevens gereed te houden. We zullen je vragen om het verkeerde artikel naar ons op te sturen, op onze kosten, zodat we deze kunnen ruilen voor het juiste artikel. Deze zullen we je dan volgens de normale verzendprocedure zo snel mogelijk opsturen. Met excuses natuurlijk! Mocht dit niet lukken, dan krijg je uiteraard het aankoopbedrag terug (en wij het verkeerde artikel). vergeet niet dat het artikel altijd in de originele en ongeopende verpakking bij ons terug moet komen.

Wat zijn de garantie voorwaarden?

 Wanneer een product kapot gaat of ondeugdelijk blijkt, is het verstandig om contact met ons op te nemen.  Hou hierbij al je bestelgegevens gereed. Samen zullen we een oplossing zoeken voor het probleem. Vaak kan er makkelijk iets vervangen worden. Natuurlijk heb je altijd recht op garantie. Wij zullen binnen 30 dagen na aankoop altijd volledige garantie geven. Het is natuurlijk wel belangrijk dat je het artikel niet zelf kapot hebt gemaakt. Soms kunnen we je vragen om bijvoorbeeld een foto van het artikel op te sturen. We kunnen overeenkomen om het artikel (gedeeltelijk) te vervangen of om je geld terug te geven. Wij ontvangen dan graag het kapotte product terug. Op sommige artikelen is een bijzondere garantie van toepassing. Dat zal altijd aangegeven zijn bij aankoop van het product.

Wat is het garantie termijn?

 De termijn voor volledige garantie (de periode waarin we altijd actie zullen ondernemen) is 30 dagen. Na deze periode zullen we in overleg, en afhankelijk van de mogelijkheden, ook proberen een oplossing voor het kapotte of beschadigde artikel te vinden. We kunnen dan niet garanderen dat dit ook echt lukt. Na 6 maanden is het echt te laat om bijvoorbeeld beschadigingen te melden.

Hoe kan ik een klacht melden?

 Wij zijn erg blij met feedback. Voor alle opmerkingen en ook klachten kun je ons dus altijd bereiken. Je kunt je klacht het beste via email bij ons melden. Ons email adres is: info@sfinxspellen.nl. We zullen proberen een goede oplossing voor je probleem te vinden. In elk geval mag je altijd een reactie op je klacht van ons verwachten! Overigens reageren we het liefste op nette berichten!

Hoe wordt mijn pakket verzonden?

Wij vinden dat jouw spullen netjes en goed verzonden moeten worden! We verpakken alles in stevige kartonnen dozen met zo weinig mogelijk ruimte en mogelijkheid tot beschadigen. Het verpakken gaat ook in Sfinx stijl. Je mag dus een speciaal voor jou gemaakt pakketje verwachten. Je kunt bij ons aangeven dat je artikel ingepakt moet worden. Daar maken we graag een feestje van. Alle prachtige pakketjes gaan voorzichtig mee met de postbode van PostNL en zullen dan zo snel mogelijk bij jou bezorgd worden! Eventuele beschadigingen als gevolg van het verzenden kun je bij ons melden. Dit horen we graag zodat we vervolgens weten waar we beter op kunnen letten! Onze gegevens kun je vinden bij "contact".

Wat zijn de verzendkosten?

 Wij verzenden met PostNL. Dit betekent dat een pakket €6,50 kost om te versturen. Mocht je een hele grote bestellig doen, die onmogelijk in een doos past, zullen we meerdere dozen versturen. De prijs voor verzenden verandert daardoor niet. Je weet dus altijd waar je aan toe bent.

Wat is jullie retouradres?

 Ons winkeladres is tegelijk het retouradres. Deze gegevens kun je gebruiken:
Sfinx, Spellen en Speelgoed
Dracht 111
8442BN
Heerenveen
Nederland
Geen pakket verzenden, maar gewoon de winkel even bezoeken? Leuk! Dit adres is dus tegelijk onze locatie.

Kan ik mijn bestelling volgen?

 Wanneer wij je zo'n leuk pakketje gaan sturen laten we dit natuurlijk graag weten! PostNL heeft de mogelijkheid om het pakket te volgen. Dit doe je met een track en trace code die je via email ontvangt wanneer je bestelling onderweg is. Ook krijg je van PostNL indicatie wanneer er bezorgd gaat worden en wanneer er daadwerkelijk afgeleverd is.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Over retourneren doen we niet moeilijk. Wel zijn er een paar kleine afspraken nodig. Helaas kunnen we om te beginnen het terugsturen niet voor je betalen. Retourneren komt dus voor je eigen rekening. Ook is het belangrijk dat het product niet geopend en/of beschadigd is. In zo'n geval zullen we je retour niet accepteren. Wil je daar graag een uitzondering op aanvragen? Neem dan even contact met ons op; wie weet kunnen we dat regelen. Je vindt onze gegevens onder "contact". Zorg dat je bij je retour altijd het ingevulde retourblad meestuurt. Bij retour vanwege beschadigingen kijken we eerst nog naar de garantievoorwaarden. 

Ik heb geen retourformulier, wat nu?

 We snappen het. Wij raken ook aan de lopende band dingen kwijt. In dit geval kun je contact met ons opnemen, liefst via email. Ons email adres is: info@sfinxspellen.nl. Wij zullen je dan een nieuw retourformulier mailen dat je kunt printen en ingevuld mee kunt sturen.

Kan mijn bestelling ingepakt worden?

Jazeker kan dat. Dit kun je aangeven bij het afrekenen. Inpakken is helemaal gratis en heel erg de moeite waard! We houden ervan om kleine kunstwerkjes te maken van cadeautjes! Voor verjaardagen kunnen we zelfs nog een leuke toevoeging doen.
 

Kan ik een artikel bestellen dat niet online staat?

 Wat leuk dat je je net als wij verdiept in alle producten! Heb je iets gezien dat bij ons in de winkel staat, maar niet op de webshop? Dan kun je het beste even contact met ons opnemen, gewoon via email of telefoon. De kans is heel groot dat we het artikel onder de normale voorwaarden naar je op kunnen sturen. Weet je niet zeker of we jouw product hebben, of heb je het niet gevonden in de winkel? Dan willen we altijd kijken of we het kunnen bestellen. Hiervoor mag je bellen of mailen (of de winkel even inlopen) We kunnen kijken wat we in dat geval voor je gaan doen. We houden wel van een leuke zoektocht naar nieuwe producten!

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

 Dat scheelt weer verzendkosten toch? Dat kan zeker bij ons! Bij het bestelproces kun je dan aangeven dat je je bestelling in de winkel wilt afhalen. Wij leggen het voor je klaar, ook weer netjes ingepakt als je dat wilt. Op deze manier zorg je ervoor dat het artikel voor je gereserveerd wordt. Vind je dat eigenlijk het belangrijkste? Je kunt ons ook even bellen of mailen met een verzoek tot reservering, meestal geen probleem en het scheelt je het bestelproces doorlopen!

 

© 2019 Sfinxspellen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel